Äntligen hemma

Blev en lååååååååååååång dag uppe hos syster. De gick hyfsat snabbt att bäraupp stockarna på vägen, tror inte vill häll på mer i än timme eller så... Sen slappade vi framför tv´n i väntan på att Lasse skulle komma hem.

Blev bjuden på supersmarrig mat vid 17,30 tiden & strax efter det droppade Frasse & hans polaren in....de skulle hjälpa oss att lasta stockarna som skulle till brasan. :-)
Lasse kom förbi vid 18,30 kanske....kommer inte riktigt ihåg....då lastade vi släpkärran full 2-3 vändor innan allt var klart...så nu är jag lagomt mör i kroppen. Har sinnessjuk pump i armarna & resten av kroppen för den delen! *haha* Snyggt, av att lasta timber.. =)

Nu blir det en dusch & sen ska jag lägga mig i soffan & mysa. Ingen som har en massage över?? Tror jag skulle uppskatta det.. :-)

Ska se om Jöggabugga kommit hem från träningen sen oxå...var inte hemma när ja kom hem så.. =P

Later y all!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tjenna grappen! Hur är det på lägenheten? Här är det bra. Ha d fint!
Såg du inte att jag tutade på dig och Thomas för några veckor sen på köpmangatan?

kram J

Postat av: Sandy

massage hit och massage dit... du vet att du fortfarande är skydlig mig en...

2007-05-02 @ 11:55:34
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback