Äntligen dags

Blidde lite senare sänggång idag än jag räknade med. :-)

Annars jag vart helt stört duktig på jobbet idag, kom strax efter 06,00 & har jobbet på riktigt bra sen dess. Imorgon kommer allt ordna till sig & det känns ännu bättre...speciellt då jag för ovanlighetens skull var riktigt stressad igår. Om sanningen ska fram så var det flera år sen jag upplevde en sådan stress på jobbet. Gick iaf hem runt 16-tiden & tog igen mig.

17,25 började seriefinalen mellan Inter -Roma. Ville att Ibra skulle få avgöra & spela hem Scudeton till Inter, men tyvärr va Roma det bättre laget & vann rättvist med 1-2.....efter ett mål av bla Totti (som i sin tur leder skytteligan). Massa massa onödigt vetande som jag mer än gärna delar med mig! *hihi* Höll nästan på att misssa att min käre granne Jörgen kikade upp i den andra halvleken & avnjöt matchen med mig.

Vid 19,50 drog jag upp till Ryggis för att kika motionspåret & det ser riktigt bra ut...ett snabbt varv runt det & sen hem. Hann faktiskt med att träffa Helena, Camilla & en polare till dem som var ute & löpte. *starkt av dem*

Väl hemma, avslappnad & slö skulle jag svepa en vitlökscoctail.....och finner till min fasa att vitlöken är slut. Knallar ner till Jörgen & ska låna lite av honom....då är den gammal....Åke hade ingen...så då var det bara sätta sig i The Green Pearl. Får först till OK, där var det slut, stannade då till på Statiol....där det oxå var slut. Så då var det lika bra att ta det säkra, Kvantum! *skrattar* Det blidde dyra vitlökar det där....men jag lovar mig själv att de var värd det! *nickar instämmande*

Missade en fika på Waynes oxå, men lite av det sociala blir tyvärr åtsidosatt...

Nu är det dags att nalla, gaddarna e borstade, coctailen vilar i min mage & jag har fastat framför Per Gessle & Pear Jam....dessa fantastiska artister!!

WE!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback