Ååååå vilken dag!

Vaknade min vana trogen sjukt tidigt, allt e jhu såklart rellativt. Men vid 08-tiden var jag superpigg. Klev upp & skrattade lite när Hasse & Janne ligger i varsin soffa & snarkar. *haha*

Plockade ihop allt från gårdages bravader, blev 6 påsar med burkar, 2 påsar med soper & två systemkassar med vinare. klev ner i sophuset med det & sen ställde jag mig & diskade íordning allt. *klappar mig sjäv på axeln för det* Hade inte mage att väcka grabbarna redan vid 09-tiden så jag drog på mig skorna & tog en prommis runt Sidsjön. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeelt underbart väder ute för er som fortfarande är FÖR bakis för att märkt det.. *skrattar igen*

Hasse har begett sig hem till sitt övernattningsställe nu & janne är vaken. Nyss käkat & ska slå på en rulle att vila ögonen till. Måste bara komma ihåg att jag har tvättstugan klockan 16-19..

Nee alla söta, vi höres sen!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback