20,25

Ska snart kliva ner i sängen & greppa boken...den börjar bli riktigt bra nu! :-)

Annars flaggar jag får vårat fotbollslag Brazil som kommer slå resten av sverige med storm under den kommande sommaren. Ni hittar oss & all viktgt information HÄR www.jdaniel.se/brazil

Annars var gårdagen riktigt nice, tog en fika tillsamans med Pete & Jörgen nere på Charm. Ola & Elin droppade oxå förbi. Superbra dag i goda vänners sällskap. Sen gick vi förbi Tradition & såg efter vad det fanns för spel till P3 (som jörgen är sugen att handla). Finns bara ett par titlar ute nu, men de kommer mera... (la lalalala lalal lalala la). Sen kom Henke förbi som var lättroad sen fredagens bravader.. *skrattar*

Hamnade iaf här hemma efter stan & kikade på fotbill fram tills 20-tiden innan vi (jag, jörgen, thomas, erik & pete) for till Roger. Hade riktigt trevligt där oxå innan jag & Thomas tog en taxi ner ´på Liquid för en bit mat. Henke spelar ju där nu för tiden så det känns kanske som att vi har ett "nytt" ställe att hänga på sen.. *haha* Vid 01-tiden gick  vi ner på Oscar & dansade lite....men de var riktigt tråkigt där så jag gick hem strax efter det. Passade på att diska de få glas som vi lyckas smutta cola i tidigare på dagen...innan det var dags att sova.

Idag har jag inte lyckas med så mycket, sett fotboll, tvättat, lagat mat, vart & handlat & plockat ihop lite. Thomas var dock här hela tiden så jag kanske inte var det roligaste sällskapet, men så är det ibland. :-)

Jäää, nu vet nu vad jag gjort dessa två dagar (som sprungit förbi).. *skrattar*

Nalla sött när det e dags för er!

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback